Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti (CMTEB) anunţă, miercuri, că procesul de furnizare a agentului termic pentru încălzire a început conform graficului, însă având în vedere dimensiunile sistemului de termoficare şi faptul că există încă asociaţii de proprietari/ locatari care nu au deschis circuitul de încălzire, furnizarea agentului termic se resimte gradual.
Compania anunţă, miercuri, într-un comunicat de presă că, pentru a asigura o distribuţie optimă a căldurii în întreaga reţea, a dispus pornirea graduală a surselor de furnizare a agentului termic.
Compania a explicat că, luni, a solicitat dublarea debitului și a sarcinii termice pentru cele două centrale aflate deja în funcțiune, operate de Elcen.
De asemenea, începând cu data de 22 octombrie, a fost solicitată punerea în funcțiune a Centralei Termoelectrice (CTE) Progresu, urmând ca miercuri, 24 octombrie, să fie pornită și CTE Grozăvești.
Mașină în flăcări – ce reprezintă, de fapt, indicatorul rutier de care puțini șoferi știu
Aceste măsuri fac parte dintr-o strategie bine planificată de a crește treptat capacitatea de furnizare a agentului termic, în concordanță cu nevoile și consumul din rețea, pe măsură ce vremea se răcește.
Pentru a optimiza distribuția căldurii în cadrul întregului sistem de termoficare, Termoenergetica a anunțat că vor fi realizate diverse manevre tehnice de echilibrare hidraulică. Aceste ajustări sunt necesare pentru a se asigura că agentul termic ajunge eficient și uniform în toate zonele deservite, inclusiv la cele mai îndepărtate puncte de consum.
De ce sunt mai stresati copiii de azi? Pedagogii și psihologii explică diferențele dintre generații
Sectoarele 4 și 5 ar putea fi afectate
Cu toate acestea, compania a avertizat că este posibil ca unele zone, în special Sectoarele 4 și 5 ale Bucureștiului, să întâmpine probleme temporare în furnizarea căldurii până când centralele vor intra în regim optim de funcționare și agentul termic va fi distribuit complet în rețea.
Termoenergetica a precizat, de asemenea, că în acest moment nu există probleme tehnice majore în rețeaua de termoficare a orașului.
În plus, echipele sale sunt pregătite să ofere asistență tehnică asociațiilor de proprietari sau locatari care doresc să deschidă circuitul de încălzire din clădirile lor, pentru a se bucura de confortul termic.
Clienții pot obține informații utile și actualizate fie apelând numărul de telefon cu mesaje preînregistrate 031.9442, fie la linia telefonică gratuită 0800.820.002. De asemenea, pot utiliza aplicația mobilă Termoalert, disponibilă pentru a facilita accesul la informațiile privind starea sistemului de termoficare și eventualele intervenții planificate.