Trenul a plecat fără „naș”! Incident comic într-o gară din România – șeful de tren, uitat pe peron

Trenul a plecat fără „naș”! Incident comic într-o gară din România – șeful de tren, uitat pe peron

Garnitura a fost expediată în mod eronat, fără semnalul oficial de plecare, iar „nașul” a rămas pe peron, împreună cu câțiva pasageri.

O plecare… prea grăbită

Trenul Regio 16003 plecase din București Gara de Nord la ora 13:22 și avea ca destinație Brașov, unde ar fi trebuit să ajungă la ora 16:00. Însă planurile au fost date peste cap în jurul orei 15:15, când, în stația Bușteni, șeful de tren a constatat cu stupoare că garnitura a fost expediată fără acordul său.

Potrivit procedurilor feroviare, trenul nu are voie să plece din stație fără semnalul clar al șefului de tren. Cu toate acestea, garnitura a pornit, lăsând în urmă nu doar „nașul”, ci și mai mulți călători.

Salvarea a venit… de la concurență

Cum trenul deja ajunsese în stația Azuga și nu putea continua călătoria fără însoțitorul său oficial, s-a găsit o soluție inedită: șeful de tren a fost îmbarcat într-un alt tren – operat de Transferoviar Călători (TFC), un operator privat. Astfel, angajatul CFR a călătorit la bordul trenului Regio 10023 până la Azuga, unde și-a reluat îndatoririle la bordul garniturii CFR.

Incidentul s-a încheiat cu o întârziere relativ mică: trenul CFR Călători a staționat la Azuga timp de 13 minute, așteptând revenirea șefului de tren. În cele din urmă, Regio 16003 a ajuns la Brașov cu o întârziere totală de 19 minute, potrivit datelor oficiale furnizate de CFR SA.

Pentru pasagerii aflați pe peron, dar și pentru cei deja urcați în tren, a fost un moment de confuzie, dar și de zâmbet amar: „nașul” uitat pe peron, trenul plecat înainte de vreme și salvarea venită de la „rivalii” privați.

 

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *