În prima zi, oficiali ai CFR Călători n-au dat importanță defecțiunilor, afirmând că acestea au legătură cu sistemul de închidere a ușilor și că sunt minore și inerente începutului, scrie Club Feroviar.
Și la vagoanele modernizate în Atelierele CFR Grivița au apărut probleme tehnice. Joi, cu o jumătate de oră înainte de plecarea trenului din Gara de Nord, puteau fi văzuți mecanici care reparau sistemul de acționare a unei uși care nu funcționa corespunzător.
Cum arată vagoanele CFR modernizate? Deja au fost introduse pe câteva rute – FOTO / VIDEO
O altă defecțiune s-a produs la o cuplă electrică de legătură între primul vagon și locomotivă. După ce, la plecarea spre Constanța, aceasta a primit câteva lovituri de ciocan, la întoarcere în Gara de Nord piesa respectivă era deja spartă (vezi foto).
Club Feroviar a încercat să-i contacteze miercuri pe oficialii companiei Remarul 16 Februarie și joi Departamentul de comunicare al CFR Călători, dar aceștia nu au fost disponibili.